Oferta

Wirtualne biuro
WIRTUALNE BIURO - WORQ z siedzibą w BALTIQ PLAZA przy ul. Świętojańskiej 43 w Gdyni to:
- prestiżowy adres w Trójmieście
- idealna siedziba dla Twojej Firmy
- profesjonalne usługi towarzyszące dostosowane do potrzeb Twojej Firmy.
W zakresie pracy wirtualnego biura gwarantujemy: najwyższy poziom kompleksowej obsługi biurowej, udostępniamy adres, oferujemy obsługę sekretariatu.
Coworking
Coworking - czyli biurko, które czeka na Ciebie codziennie. Możesz korzystać z niego regularnie albo wracać w chwili, w której tego potrzebujesz. Biurka coworkingowe znajdują się w kameralnym pomieszczeniu, z otwieranymi oknami, zapewniającymi naturalne dzienne światło, ze stałym i szybkim dostępem do internetu, a także możliwością korzystania z drukarki i skanera. Przestrzeń naszego coworkingu została zaprojektowana tak, aby inspirowała i stała się „ biurowym domem”. W naszym coworkingu spotkasz ciekawych ludzi, nawiążesz nowe kontakty, ponieważ coworking to inspirująca przestrzeń do pracy. Oferujemy wsparcie naszego sekretariatu, wyposażoną kuchnię, nieograniczony dostęp do pysznej kawy i herbaty oraz zawsze miłe towarzystwo pracujących w WORQ-u freelancerów.
PRYWATNE BIURA
Prywatne biura – czyli w pełni serwisowane własne biuro ze wsparciem asystenta biura, dostępem do urządzeń biurowych oraz internetem w cenie.
Wynajmujesz, kiedy chcesz, pracujesz, kiedy tego potrzebujesz, bez obowiązku wiązania się umową czy kaucją. Prywatne biuro na wyłączność gwarantuje najwyższy komfort pracy, otwierane okna, światło dzienne. Dzięki różnorodności podmiotów pracujących w naszym biurze zyskujesz inspirujące otoczenie, możliwość wymiany doświadczeń, nawiązanie nowych relacji biznesowych. WORQ daje możliwość pracy na własny rachunek, ale w biznesowym otoczeniu. W naszym biurze mamy w pełni wyposażoną kuchnię, w której zawsze znajdziesz pyszną kawę, herbatę oraz wodę oraz miłe towarzystwo współpracowników.
Sala spotkań
Sala spotkań - (4 osobowa) – to przestrzeń zaprojektowana z myślą o kameralnych spotkaniach, idealna na prezentację, rekrutację lub każdą inną rozmowę czy poradę.
wyposażona w:
- stół konferencyjny dla 4 osób,
- flipchart
Sala konferencyjna I
Sala konferencyjna - (max 8 uczestników) – to nowoczesna klimatyzowana sala, przeznaczona do spotkań z klientem, szkoleń, prezentacji oraz innych spotkań dla potrzeb Państwa firmy w prestiżowej lokalizacji.
Wyposażona w:
- stół konferencyjny typu „beczka” z wygodnymi fotelami,
- monitor wielkoekranowy 46’ z wyjściem HDMI,
- flipchart
Sala konferencyjna II
Sala konferencyjna - (max 12 uczestników) – to nowoczesna klimatyzowana sala z dużymi otwieranymi oknami oraz balkonem, przeznaczona do spotkań z klientem, szkoleń, prezentacji oraz innych spotkań dla potrzeb Państwa firmy w prestiżowej lokalizacji.
Wyposażona w:
- stół konferencyjny typu „beczka” z wygodnymi fotelami,
- monitor wielkoekranowy 65’ z wyjściem HDMI,
- projektor multimedialny, ekran
- flipchart
Cennik

COWORKING
COWORKING
biurko na godziny
- dostęp do biurka na godziny
- WiFi
- dostęp do drukarki i skanera
- kawa i herbata
COWORKING
8 GODZIN
biurko na dzień (8 godzin)
- dostęp do biurka na godziny
- WiFi
- dostęp do drukarki i skanera
- kawa i herbata
COWORKING
1 TYDZIEŃ
biurko na tydzień
- dostęp do biurka na godziny
- WiFi
- dostęp do drukarki i skanera
- kawa i herbata
- pakiet do wykorzystania od poniedziałku do piątku
COWORKING
SIMPLE
- dostęp do biurka 40h miesięcznie
- WiFi
- dostęp do drukarki i skanera
- kawa i herbata
COWORKING
SMART
- dostęp do biurka 80h miesięcznie
- + 1h małej salki (max 4 os.) w cenie,
korzystanie z sali jest uzależnione od jej dostępności - WiFi
- dostęp do drukarki i skanera
- kawa i herbata
COWORKING
GENIUS
- 30 dni bez umowy
- dostęp do biurka 120h miesięcznie
- + 2h małej salki (max 4 os.) w cenie,
korzystanie z sali jest uzależnione od jej dostępności - WiFi
- dostęp do drukarki i skanera
- kawa i herbata
WIRTUALNE BIURO
WIRTUALNE BIURO
WORQ STANDARD
- udostępnienie adresu do celów korespondencyjnych
- odbiór korespondencji przychodzącej oraz powiadomienie o nadejściu przesyłki na wskazany adres per email oraz sms
- odesłanie korespondencji listowej (do 10 listów) na wskazany adres raz w miesiącu
- przesyłanie skanu korespondencji na wskazany adres email raz w tygodniu do maksymalnie 15 kartek miesięcznie
WIRTUALNE BIURO
WORQ PREMIUM
- udostępnienie adresu do celów rejestracji firmy
- odbiór korespondencji przychodzącej oraz powiadomienie o nadejściu przesyłki na wskazany adres per email oraz sms
- odesłanie korespondencji listowej (do 10 listów) na wskazany adres raz w miesiącu
- przesyłanie skanu korespondencji na wskazany adres email raz w tygodniu do maksymalnie 15 kartek miesięcznie
- przechowywanie dokumentacji firmowej
- 15% zniżki na wynajem salki spotkań oraz sali konferencyjnej
Biurko w coworkingu na wyłączność
- 2h mała salki (4 os) w cenie,
korzystanie z sali jest uzależnione od jej dostępności
biurko dostępne w godzinach pracy biura, - WiFi
- Dostęp do drukarki i skanera
- Nieograniczony dostęp do kuchni (kawa, herbata i woda)
do wykorzystania w okresie 1 miesiąca tj. 30/31 dni kalendarzowych
Prywatne biuro na wyłączność
- 180 zł/dzień wyposażone biuro dla 2 osób
- 3000 zł/miesiąc wyposażone biuro dla 2 osób
- 4300 zł/miesiąc wyposażone biuro dla 3 osób
- 5600 zł/miesiąc wyposażone biuro dla 4 osób
- 6800 zł/miesiąc wyposażone biuro dla 5 osób
- 8000 zł/miesiąc wyposażone biuro dla 6 osób
NIE ŁĄCZYMY PAKIETÓW!!!!!
SALE KONFERENCYJNE
SALA SPOTKAŃ
od poniedziałku do piątku:
- 1 h => 69 PLN
- do 4h => 169 PLN
- powyżej 4h => 299 PLN
SALA KONFERENCYJNA I
od poniedziałku do piątku:
- 1 h => 79 PLN
- do 4h => 249 PLN
- powyżej 4h => 399 PLN
w weekendy:
- do 4h => 399 PLN
- powyżej 4h => 499 PLN
SERWIS KAWOWY SALA KONFERENCYJNA
WARIANT 1:
Kawa (czarna, biała), herbata, woda - 15 PLN
WARIANT 2:
Kawa (czarna, biała), herbata, woda, kruche ciastka - 24 PLN
WARIANT 3:
Kawa (czarna, biała), herbata, woda, soki, kruche ciastka - 26 PLN
WARIANT 4:
Kawa (czarna, biała), herbata, woda, soki, ciasto domowe - 31 PLN
SALA KONFERENCYJNA II
od poniedziałku do piątku:
- 1 h => 99 PLN
- do 4h => 339 PLN
- powyżej 4h => 499 PLN
w weekendy:
- do 4h => 499 PLN
- powyżej 4h => 599 PLN
SERWIS KAWOWY SALA KONFERENCYJNA
WARIANT 1:
Kawa (czarna, biała), herbata, woda - 15 PLN
WARIANT 2:
Kawa (czarna, biała), herbata, woda, kruche ciastka - 24 PLN
WARIANT 3:
Kawa (czarna, biała), herbata, woda, soki, kruche ciastka - 26 PLN
WARIANT 4:
Kawa (czarna, biała), herbata, woda, soki, ciasto domowe - 31 PLN
- podane wyżej ceny są cenami netto, należy do nich doliczyć 23% podatku VAT,
- po godz. 17.00, do regularnej stawki godzinowej, doliczane jest 30 zł netto za każdą rozpoczętą godzinę wynajmu.
Wspólnie z zespołem osób posiadającymi bogate doświadczenia zawodowe w zakresie przepisów prawa podatkowego oraz radców prawnych pragniemy zaproponować Państwu szeroki zakres usług obejmujących:
• usługowe prowadzenie ksiąg rachunkowych;
• doradztwo podatkowe (podatek VAT i podatki dochodowe);
• doradztwo prawne (prawo gospodarcze, cywilne i handlowe);
• kompleksowe przeglądy spółek (usługi due diligence) pomagające potencjalnym inwestorom w decyzji o zakupie udziałów w tychże spółkach;
• doradztwo przy wycenach i właściwym ujęciu w księgach wszelkich instrumentów finansowych;
• doradztwo przy sporządzaniu skonsolidowanych sprawozdań finansowych grup kapitałowych o dowolnym stopniu złożoności (również wielonarodowych);
• usługi zarządzania majątkiem (usługi private wealth management) dla osób zamożnych obejmujące: zarządzanie portfelami inwestycyjnymi , optymalizację podatkową i planowanie spadkowe;
• usługi doradcze związane z zarządzaniem portfelem inwestycyjnym;
• usługi przy wyborze optymalnych struktur finansowania;
• doradztwo przy wyborze optymalnych projektów inwestycyjnych;
• doradztwo dotyczące optymalnych zabezpieczeń ryzyka kursowego dla przedsiębiorstw, osiągających większość przychodów w walutach obcych i ponoszących większość kosztów w złotych (bądź na odwrót).
Usługi dodatkowe:
Przesyłanie korespondencji poza pakietem do 20 szt. na adres wskazany na terenie RP – raz w miesiącu – 49 pln
Wysyłanie zleconej korespondencji tradycyjną pocztą na terenie:
do 5 listów jednorazowo: koszt znaczka pocztowego wg taryfy Poczty Polskiej + 29,90 pln (obejmuje usługę prowadzenia książki nadawczej dla przesyłek poleconych)
od 5 do 10 listów jednorazowo: koszt znaczka pocztowego wg taryfy Poczty Polskiej + 39,90 pln (obejmuje usługę prowadzenia książki nadawczej dla przesyłek poleconych)
od 10 do 30 listów jednorazowo: koszt znaczka pocztowego wg taryfy Poczty Polskiej + 49,90 pln (obejmuje usługę prowadzenia książki nadawczej dla przesyłek poleconych)
powyżej 30 listów jednorazowo: koszt znaczka pocztowego wg taryfy Poczty Polskiej + opłata ustalana indywidualnie
Odbiór zleconej korespondencji na poczcie – 60 zł
Przechowywanie przesyłek w biurze Worq powyżej 500 gr od 6 dnia roboczego: 5 pln za każdy dzień kalendarzowy
Usługa drukowania/kopiowania format A4 (cz-b) – 0,90 gr za stronę , 1,80 gr za wydruk dwustronny,
Usługa drukowania/kopiowania format A3 (cz-b) – 2,40 gr za stronę , 4,50 gr za wydruk dwustronny ,
Skanowanie poza pakietem 0,50 gr